Korku HikayeleriSizden Gelenler

Tüyler Ürpertici Yaşanmış Gerçek Bir Hikaye

dağdaki hayalet

Tüyler Ürpertici Yaşanmış Gerçek Bir Hikaye

Bir okuyucumuzun göndermiş olduğu başından geçen gerçek bir korku hikayesi. Ziyaretçimiz’in yolladığı gibi yazısını aynen yayınlıyoruz.

Sevgili arkadaşlar sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. İlk önce belirtmeliyim ki bu siteyi seçmemin sebebi uzun zamandır birçok siteye baktım anlatılanların çoğunun abartı olduğunu gördüm. Bu sitede okuduklarım ise daha çok gerçeği yansıttığını gördüm, fazla uzatmak istemiyorum..

Vanlıyım 24 yaşındayım. Geçimini ziraat ve hayvancılıkla yapan bir ailenin oğluyum. Her yıl yaz mevsiminde köye gider hayvancılık ve daha çok buğday ve yonca ekimi yapardık. Bir gün ektiğimiz bir tarlanın suyunu kontrol etmek için tarlaya gitmiştim. Gittiğim tarla büyük ve düz bir dağın üzerindeydi köye yaklaşık 2 Km uzakta. Tarlaya vardığımda suyun gelmediğini gördüm gidip bakayım dedim. Tarlaya gelen su ise köyümüzde bulunan en büyük dağın dibinden kaynak suyu gibi gelir.

Suyun en başından tarlaya gelen su patlak vermişti onardıktan sonra suyun akışı ile beraber tarlaya doğru yavaş yavaş yürüyerek bir sigara yakmak istedim. Hava rüzgârlı olmamasına rağmen yaktığım her kibrit sönüyor. Ya bir gariplik vardı ya da bana öyle gelmişti kibriti bitirmeme rağmen ateş yanmıyor ve arkamdan gerçekten bir enerji hissediyordum. Ben suyun gittiğini düşünürken bir baktım su kesilmiş bir daha patlak verdi diye geçirdim içimden. Geri döndüm bir daha, bir adım atayım derken bana çok çok yakın bir ses adımı telaffuz etti. Etrafıma baktım ıssız dağlardan başka bir şey yok. Bir daha aynı ses ve aynı bu 5 defa tekrarlandı.

Korkmuştum aldırmamaya çalışıyor şarkı mırıldanıyordum. Su kaynağına ulaştım su aynı yerden patlak vermiş yine onarıp suyun akışı ile beraber gitmeye başladım. Sanıyorsam 10 adım atmadan su yine patlak verdi. Bir gariplik olduğunu biliyordum. Kibrit yanmıyor, su gelmiyor, birileri adımı telaffuz ediyordu, bizim arkadaşların oyunudur diye söylenirken içimden. Tekrar arkamı döndüm suyun kaynağına uzun boylu yabancı kirli sakallı biri oturmuş eliyle su içiyor gözlerini dikmiş bana bakıyor. Acayip ürkmüştüm buda kim dedim kendi kendime gerçekten adamda alışagelmişin dışında garip bir tip vardı. Herhalde halüsinasyon görüyorum sandım. Çünkü suyun kaynağındaki dağda zehirli otlar olduğu için kimse koyun otlatmaya gelmez ve o dağda yol varken kimse başka köye yaya yürümez dedim. Ben suyla ilgileniyor gibi yapıp korkuyla düşünüyorken kafamı kaldırdım ki yok nereye gitti acaba. Biraz öteye baktım dağın diğer ucundan aşağı iniyordu. Ama yürümesi bile çok garip sanki koşuyordu. Ama her bakışımda başka his uyandırıyor inanın tarif edemiyorum. Ne yapacağını izledim, aşağıya vardığında yere eğilip eline tırpan aldığını gördüm. Ohh dedim bizim köydekilerden biri tutmuş bunu ot biçmesi için dedim kendi kendime, eee ama daha ot biçilecek sezonda değil yaklaşık 25 güne yakın bir zaman var peki kim bu o tırpan ne Allah’ım yardım et. Tabanlara kuvvet köye kadar koştum. Korkuyla eve gittim. Korkum geçmişti, bir sigara içtim köyün gençleriyle. 15 dakika falan geçmişti aradan az önce söz ettiğim ot tarlasının sahibi geçti metin amca dedim, sen ne ara amele getirdin daha erken değil mi ne amelesi dedi. Valla dedim demin ben tarla suyu için kaynağa gittim bir adam senin otunu biçiyordu. Yok öyle bir şey dedi, istersen git bak dedim bana sende gel dedi tamam dedim. Atına bindi bende arkasına bindim gittik. Baktı ot falan biçilmemiş her şey normal hatta benim tarlanın suyu bile tarlaya ulaşmış. Hâlbuki en son patlak verdiğinde yapmadan köye kaçmıştım. Metin amca bana baktı hani nerde dalgamı geçiyorsun dedi şimdi anlatsam inanmaz kusura bakma ben öyle gördüm neyse deyip köye gittik. Akşam çıktım dışarı elektrikler kesik gene sigara yaktım arkamdan bir ses la dedi, arkama baksam da karanlıktan başka bir şey yok, dondum kaldım yerimde. İnanın bedenimde hissediyordum bir şeylerin bana dokunduğunu. Döndüm kapı kapanmış kibrit yakıyorum sönene kadar. Aydınlığa bakıyorum kimse yok.. la diyor anlamını bilmiyorum Arapçada hayır demekmiş. O kadar korktum ki gözlerimi açtığımda korkuda ağzımın yamulduğunu tüm köyün başımda olduğunu gördüm. Metin yanıma geldi bana doğru söyle bugün tarlada ne gördün hatırlamak bile istemiyorum korkuyorum geçiştirdim bir şey görmedim boş ver falan dedim. bende gördüm anlat ne gördün dedi kafaya mı alıyor bilmiyorum ama, rahat bırak beni deyip yatağıma gittim uyudum.. Sabah olmuş kalktım dışarı çıktım çeşmede su akıntısı ohh yüzümü yıkayayım dedim elimi suyun akışına bırakıyorum elim ıslanmıyor anlatılamaz kadar korkunç ve garipti kafamı kaldırmamla o şeyi görmem bir oldu çığlık attım uyandım meğer rüyaymış. Dışarı çıktım reenkarnasyon gibi rüyanın aynısı sabah olmuş aynı suyun akıntısı ve suya doğru gidiyorum elimi suya attım merakla ellerim ıslandı güldüm kendi kendime rüyayı unutup yüzümü yıkadım su içtim başımı bir kaldırdım ki ah o gün o anı keşke yaşamasaydım. Aynı rüyadaki adam elleri arkaya doğru uzanmış siyah tenli gözlerine bakmak istemedim sanki dudağı patlamış. Bağırdım ama sesim çıkmıyor bedenime bir kere vurduğunu gördüm yere düştüğümde ayaklarının sanki ağaç kökü gibi olduklarını gördüm. Ben en son gözümü açtığımda Van’da hastanedeyim ortopedi doktoru yanıma geldi alınan yara izlerinde sana vuran at çok kuvvetliymiş şansın var dedi doktor ne atı dedim. Sabah görenler olmuş sana bir atın vurduğunu ama ben gördüklerimden emindim at değildi ve halen vurduğu yerde 3 yıldır iz var isteyen olursa fotoğrafını bile gönderebilirim ve 3 yıldır köye gitmiyorum. O olaydan kısa süre sonra deprem oldu. Pazar günü saat 2 suları müthiş bir sarsıntı camdan baktığımda tüm binalar sanki oyun oynuyormuş gibi sallanıyordu deprem durdu, bizler kaçmaya başladık en son tüm kardeşlerimden emin olmak için odalara bakıyordum. Girdiğim en son odada yine onu gördüm ama sadece gözlerimi açıp kapayana kadar sonra kayboldu. Daha sonra Diyarbakır’daki dayımlara gittik ailecek oradan dayımın yardımıyla çok dindar bir hocaya gittim yalnız başıma olayları anlattım.

Sana neden böyle bir şey yaptıklarını bilemem ama at konusuna gelince fiziksel dokunuşları olduğu zaman insan gözüyle bile herkes tarafından görülebilirler ve insanlar o garip şeyin sana vurması at vuruyor gibi görmeleri sağlanmış. Senin gördüğünü ise Allah kimseye göstermesin dedi kur-an (a.ş.) dan bir ayet yazıp muska yaptı o günden bugüne hiç görmedim.

Ayrıca isteyenlere vurduğu yerin fotoğrafını gösterebilirim. 3 yıldır geçmeyen izin fotoğrafını aslında hatırlamamak için çok uğraştım paylaşmam bile bana o anları hatırlattı.

Ama anlatmamın sebebi hayat bu her an insanın başına her şey gelebilir. Bizi koruyan tek olan Allah’ı (c.c.) unutmamamızı hatırlamak için. Şuan kur-an (a.ş) okuyup tüm namazlarımı kılıyorum ve içimde bir his eğer dinden ayrı kalırsam bana o kötülüklerin tekrar geleceğini söylüyor.

Yazı Puanı
Bu yazıyı oylayın
Oyların. [Toplamı: 657 Ortalaması: 3.7]

Etiketler

Gülten AJDER

Kitap okumayı seven insanlar daha zeki ve daha başarılı olurlar. Bende bu yüzden kitap okumayı sevdirmek istedim bu site ile. Gizli kalmış bütün bilgilerin kitaplarda saklı olduğuna inandığımdan, kültür seviyemizi yükseltmek, bilgi hazinemizi daha da zenginleştirmek, gizli yeteneklerin ortaya çıkmasına destek olabilmek için, okusun yazsın benim ülkemin insanları diye bir işin ucundan tutmak isteyen birisiyim.

İlgili Makaleler

148 Yorum

  1. Bu gorduklerimizin ne oldugunu bilen biri olsada her seyi aciklasa belki sorun bende bilmiyorum cunki 2014 teyzem gile gitdigimde mutfaktaydik hep beraber yemek yiyorduk bir den kulagima bir , heyyy, deye ses geldi nasil korkdumsa her kes bana ne oldu deye aorup duruyordu.Sesi kimse duymamisdi .her zamanki gibi kimse bana inanmadi.kimse bir sey biliyorsa bunlarin ne oldugunu anlatsa gercekden cok sevinirim

    1. Bu sadece bir halisulasyon. Ama gercekten bir sorun varsa once bir ruh sagligi doktoruna gidin orada olmaz ise bir hocaya gidin ama sahte hocalar deil dindar,filan

    2. Bir korku sitesinde görmüştüm eğer bir ses işitiyorsanız ve bu sesi kimse duymuyorsa 3 harfliler size sesleniyordur diye belki bu yüzdendir

    3. bana her gün oluyor Efeeeee diye çok yüksek bi sesle bağırıyolar anneme soruyom sen mi bağırdın hayır diyo bide kimse duymuyo tek ken de oluyo sade ce annem varken olmuyo

  2. Ben 19 yasindayken gormusdum boyle bir sey. Ablam sirilsiklamdi saclari one dogru taranmis gibiydi sandalyede oturmusdu.Aslinda ablam benimle ayni odada kendi yataginda uyuyordu.korkup isiklari yaktim baktimki artik yok.onun ne oldugunu bilmiyorum .kimsede bana inanmiyor .bir defada erkek kardesimi kitapla oynarken gormusdum ama oda kendi odasinda uyuyordu .bu seferde anneme soyledim cok kizdi.bende artik tek kelime etmiyorum .Ben yalan soylemiyorum ama her kes beni yalanci biliyor

    1. bazı gördükleriniz beyininizin oyunu bazıları ise 3 harflilerin ama bazıları ben onu söyleyemem çünkü hoca bana öyle dedi özür dilerim

  3. Bak kardesim gordugun sey cin olabilir ama sana net bise soyleyemem orda durdugun yerde atesin sönmesi işarettir yada oraya sigara icilmez tabelasi koyarsan iyi olur yada ates yakmayiniz diye de olur ve ALLAHIN ISMINI HEP AN

  4. Arkadaslar size bunu anlatmaktan bile korkuyorum ama olsun +11 yas alti okumasin lufen. arkadaslar ben kardesim havvanur la evdeydik ve annemler annanemlerdeydi .. Bizim evimi 7 katlıydı yani yalı ‘da oturuyorduk sona biz bodrum katta erkek arkadaslarımızla oturuyorduk ayaz ve mert sona hep beraber odamam gittik ve hikaye anlattik sona benim sevgilime msg geldi ve yaziyodu ki:camdan disari bak … Ve bizde baktik ama bisey yoktu sona bu sefer kardesimin sevgilisine msg geldi ve bu yazmisti:nerdesiniz beni gormedinizmi dedi sonada bana msg geldi seni oldurucem yaziyodu sona biz hayir diye cama ciktik ki bi baktik bire bize caliliktan el salliyordu…..

    1. Bence ole bise olmadı ama sen olmasını istiyorsun cnki bu anlattiginin benzerini okudum ben ve sen oradan alıntı yapıyorsun

  5. Bu sitede hala korku hikâyeleri paylasiyomu en Sonki hikaye 2014dede hala işlev goruyosa süte hikayemi paylascamda

  6. Arkadaşlar benimde başımdan bişey geçti ben 10 yaşındaydım bizim dedelerin ve amcaların evleri yan yana o gün annemler falan evde yoktu misafirlikteydiler ben de dedemlere gitmiştim sonra orda sıkıldım amcalara gideyim dedim çıktım bana yaklaşık 50 adım uzakta beyaz bişeyler 5-6 taneeydi havada uçuşuyorlardı ve kahkaha atıyorlardı bende korktum gittim kuzenimi çağırdım gel bak orda ne var dedim dışarı çıktık baktık kaybolmuşlardı. Kime anlatsam sus ya diyor ama hala o an aklımda hiç unutmuyorum. ??

  7. abicim beni tanımayana bişey demiyorum yani ben Ahmet ag yım da neyse onu boşverde aga bana yaranın izini faceden yollasan ya merak ettim

  8. Bu mesaji dikkatli oku ve inan,moralini sakin bozma
    El kayyum
    El melik
    El mecit
    El vahit
    El ahat
    El samed
    El kadir
    El malik
    El rahim
    ALLAH
    hicbir zaman yaniltmaz. 19 kisiye gönder ben haric insallah yarin güzel bir haber alirsin.. göndermezsen sanssizlik 9 sene seni birakmaz.
    ALLAH’in isimleri
    ALLAH büyüktür.
    inan gönderme zorunlu oldugu icin gönderiyorum üzerimde kalmasin diye nede olsa güzel rabbimizin adi

  9. Arkadaşlar benim de başımdan bu tarz bir olay geçti ama size anlatmıycam çatttlayın meraktan

    1. Bende Mutfakta sesler duymuştum gece korktum gitmedim uyumaya çalıştım aynı sesi poşet seslerini rüyamda da gördüm duydum anneme söyledim anlattım annem ben korkmuyayım diye başka bişey dir dedi? korkuyorum..!!!!!

  10. arkadaşlar benim olay olarak şu var şimdi ben dışarıda oynuyordum bizim evin altında korkunç bir eşyalarımızı alıyorduk aniden bir tane adam küfür ediyormuş gibi üzerime geliyordu ben yanlızdım ama yan tarafta kapıcı vardı adam aynı kaplana benziyordu yavaş yavaş üzerime gelirken altımda taş varmış o yaratığın üzerine düştüm bu sesle kapıcı kapıyı açtı ben yanlışlıkla yangın var diye bağırdım yanlışlıkla adamlar yangın yerini kırıp düğmeye bastı o sesle yartık aniden kayboldu resmen üzerine serilmiş oyuncaktı üzerini açtığımda dışkılar çıktı

  11. Merhaba arkadaşlar benimde başımdan bir olay geçti ister inanın ister inanmayın ama yalan söylemiyorum ben 11yaşındayken kardeşim var. Saat 1:00 yada 2:30 gibi uyuyoruz annem babam televizyon izliyor kardeşim uyurken bağırmıştı çığlık atıyordu ben istemsiz bir şekilde bağarmaya başladım. Oan sonraannemi ve babamı çağırdım ama onlar bağırdımız duymamış ama ben saat 2:30da uyanıktım ama kardeşim uyuyordu neden böyle oldu bilmiyorum çok korkuyorum

  12. Arkadaşlar başımdan geçen iki korkunç olayı anlatacağım 1. Ben beş yaşından beri çocuk odasına girmeye korkuyordum avize korkunç bir şekildedir sanki tavandan kafası çıkmış dev bir böcek kafasına benziyordu sonra 3yıl sonra avize kalp şekline geldi anneme babama bunu sorunca avizenin her zaman kalp şeklinde olduğunu söylediler.2. Olay geçen seneyi sanırım cumaya annemle beraber evden çokacaktık hazırlanmıştom yatağının babası açıktı
    Oyuncak oynuyordum ve birden gözüm bulandı ve çok şiddetli deprem oluyormuş gibi hissettim ve annelerin odasından devrilen şişe sesleri geldi anneme MUTFAKtaydı sarsıntı hissi geçer geçmez anneme sordum ama p sarsıntıya hissetmediğini söyledi.

  13. ben daha 7 yaşındayken olan bir olay
    Gece yarısı uyuyordum salonda yatmıştım gece ve en sevdiğim arkadaşım gece yarısı saat 3 buçuk gibiydi ve benim adımı sEslendi ve bana şöyle dedi ” dışarı gel, senin için evden kaçtım gel hadi benimle gel ece ” dedi ve pencere kapalı olmasına rağmen odanın içinden duyuyordum sesi sanki sonra taş attı cama perdeyi tuttum tam kaldırıCaktım ” Bakma ordan ece aç kapıyı gel ” dedi en yakın arkadaşımın gecenin o saatinde bize gelmesi imkansızdı çünkü o da 7 yaşındaydı ve çok merak ediyorum o bana seslenen neydi ya da cama taş atan neydi

  14. Bu mesaji dikkatli oku ve inan,moralini sakin bozma
    El kayyum
    El melik
    El mecit
    El vahit
    El ahat
    El samed
    El kadir
    El malik
    El rahim
    ALLAH
    hicbir zaman yaniltmaz. 19 kisiye gönder ben haric insallah yarin güzel bir haber alirsin.. göndermezsen sanssizlik 9 sene seni birakmaz.
    ALLAH’in isimleri
    ALLAH büyüktür.
    inan gönderme zorunlu oldugu icin gönderiyorum üzerimde kalmasin diye nede olsa güzel rabbimizin adi

  15. GECE 3 GİBİ FELAN BİR GÜRÜLTÜYLE UYANDIM . BAŞUCUMDA KADIN SESLİ BİRŞEY DUA GİBİ BİRŞEYLER OKUYODU, AMA SANKİ BANA KIZGINMIŞ GİBİYDİ BİLEMİYORUM … HERNEYSE; BEN BABAM TELEFONDAN VİDEO İZLİYORDUR DEDİM BAKTIM ODADA BABAM YOK, SONRA BELKİ TV ‘ DEN GELİYORDUR SES DEDİM YAVAŞÇA AÇTIM BAKTIM YORGANI TV’ dE KAPALI… 5 DAKİKA FELAN ARALIKSIZ DUA GİBİ BİRŞEYLER OKUMAYA DEVAM ETTİ KIZGIN GİBİYDİ. ONDAN SONRADA SABAH UYANDIĞIMI HATIRLIYORUM. BEN UYANIR UYANMAZ DA. DUVARDA ASILI OLAN ÜZERİNDE DİNİ ŞEYLER YAZILI TABLO YERE DÜŞÜP KIRILDI. ARADA BİR BANA BÖYLE UĞRUYORLAR. VE SÜREKLİ SANKİ BİR KIZ CİN BENİ İZLİYORMUŞ GİBİ BİR HİS VAR İÇİMDE . YARDIM EDİNN.

  16. bu gerçekmi o kadar korktum ki ama korku hikayelerine bayılıyorum hiç kimsenin başına bu olay gelmesin ( benim içinde geçerli ) arkadaşlar bende böyle olaylar yaşadım daha sonra sizede anlatacağım

  17. arkadaşlar ben 5 yaşındayken b.çekmecede oldu bu olay istanbul b.çekmece ben 5 yaşındayken annemle birlikte annenemin odasında uyuyorduk annenemde mutfakta bulaşık yıkıyordu öğlen vaktiydi kapının camlı tarafında annemin aynı görünüşünde birini gördüm sesi kabaydı diyorduki anneni üzme annemi üzmüştüm acayip derece küfür etmiştim sonra bi anda kayboldu annem hiç kıpırdamıyordu bile sorna kalktı noldu bana dedi bende hiç söylemedim nolduğunu 12 yıl sonra dedim bu olay gerçektir 2005 yılında bana oldu!!!

    1. Bu olaya Doppelganger denir kardeş. Bazı Doppelgangerler kanlidir istegini yapmazsan ölürsun Bazilari normaldir bir zarari olmaz. Isteyenler arastirsin yalanim yok en büyük örneği Emilie Sagée. Bunu da arastirin googleye Emilie Sagèe yazin.

    2. Bendede oldu ablami gordum ben kendisi uyuyordu fakat diger odada sandalyede oturuyordu banyodan yeni cikmis gibiydi saaclari islakdi .korktum ve isiqlari actigimda yokdu .kimse bana inanmiyor

  18. bu korkunç durum yada komik olsun diye anlatmıyor zaten geçmiş olsun kardesim.bazı kişiler bunu anlamazlar bosver sen kendine ii bak yeter

  19. Sevgili arkadaşlar sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.
    İlk önce belirtmeliyim ki bu siteyi seçmemin sebebi uzun zamandır birçok siteye baktım
    anlatılanların çoğunun abartı olduğunu gördüm. Bu sitede okuduklarım ise daha çok gerçeği yansıttığını gördüm, fazla uzatmak istemiyorum..
    Vanlıyım 24 yaşındayım. Geçimini ziraat ve hayvancılıkla yapan bir ailenin oğluyum. Her yıl yaz mevsiminde köye gider hayvancılık ve daha çok buğday ve yonca ekimi yapardık. Bir gün ektiğimiz bir tarlanın suyunu kontrol etmek için tarlaya gitmiştim. Gittiğim tarla büyük ve düz bir dağın üzerindeydi köye yaklaşık 2 Km uzakta. Tarlaya vardığımda suyun gelmediğini gördüm gidip bakayım dedim. Tarlaya gelen su ise köyümüzde bulunan en büyük dağın dibinden kaynak suyu gibi gelir.
    Suyun en başından tarlaya gelen su patlak vermişti onardıktan sonra suyun akışı ile beraber tarlaya doğru yavaş yavaş yürüyerek bir sigara yakmak istedim. Hava rüzgârlı olmamasına rağmen yaktığım her kibrit sönüyor. Ya bir gariplik vardı ya da bana öyle gelmişti kibriti bitirmeme rağmen ateş yanmıyor ve arkamdan gerçekten bir enerji hissediyordum. Ben suyun gittiğini düşünürken bir baktım su kesilmiş bir daha patlak verdi diye geçirdim içimden. Geri döndüm bir daha, bir adım atayım derken bana çok çok yakın bir ses adımı telaffuz etti. Etrafıma baktım ıssız dağlardan başka bir şey yok. Bir daha aynı ses ve aynı bu 5 defa tekrarlandı.
    Korkmuştum aldırmamaya çalışıyor şarkı mırıldanıyordum. Su kaynağına ulaştım su aynı yerden patlak vermiş yine onarıp suyun akışı ile beraber gitmeye başladım. Sanıyorsam 10 adım atmadan su yine patlak verdi. Bir gariplik olduğunu biliyordum. Kibrit yanmıyor, su gelmiyor, birileri adımı telaffuz ediyordu, bizim arkadaşların oyunudur diye söylenirken içimden. Tekrar arkamı döndüm suyun kaynağına uzun boylu yabancı kirli sakallı biri oturmuş eliyle su içiyor gözlerini dikmiş bana bakıyor. Acayip ürkmüştüm buda kim dedim kendi kendime gerçekten adamda alışagelmişin dışında garip bir tip vardı. Herhalde halüsinasyon görüyorum sandım. Çünkü suyun kaynağındaki dağda zehirli otlar olduğu için kimse koyun otlatmaya gelmez ve o dağda yol varken kimse başka köye yaya yürümez dedim. Ben suyla ilgileniyor gibi yapıp korkuyla düşünüyorken kafamı kaldırdım ki yok nereye gitti acaba. Biraz öteye baktım dağın diğer ucundan aşağı iniyordu. Ama yürümesi bile çok garip sanki koşuyordu. Ama her bakışımda başka his uyandırıyor inanın tarif edemiyorum. Ne yapacağını izledim, aşağıya vardığında yere eğilip eline tırpan aldığını gördüm. Ohh dedim bizim köydekilerden biri tutmuş bunu ot biçmesi için dedim kendi kendime, eee ama daha ot biçilecek sezonda değil yaklaşık 25 güne yakın bir zaman var peki kim bu o tırpan ne Allah’ım yardım et. Tabanlara kuvvet köye kadar koştum. Korkuyla eve gittim. Korkum geçmişti, bir sigara içtim köyün gençleriyle. 15 dakika falan geçmişti aradan az önce söz ettiğim ot tarlasının sahibi geçti metin amca dedim, sen ne ara amele getirdin daha erken değil mi ne amelesi dedi. Valla dedim demin ben tarla suyu için kaynağa gittim bir adam senin otunu biçiyordu. Yok öyle bir şey dedi, istersen git bak dedim bana sende gel dedi tamam dedim. Atına bindi bende arkasına bindim gittik. Baktı ot falan biçilmemiş her şey normal hatta benim tarlanın suyu bile tarlaya ulaşmış. Hâlbuki en son patlak verdiğinde yapmadan köye kaçmıştım. Metin amca bana baktı hani nerde dalgamı geçiyorsun dedi şimdi anlatsam inanmaz kusura bakma ben öyle gördüm neyse deyip köye gittik. Akşam çıktım dışarı elektrikler kesik gene sigara yaktım arkamdan bir ses la dedi, arkama baksam da karanlıktan başka bir şey yok, dondum kaldım yerimde. İnanın bedenimde hissediyordum bir şeylerin bana dokunduğunu. Döndüm kapı kapanmış kibrit yakıyorum sönene kadar. Aydınlığa bakıyorum kimse yok.. la diyor anlamını bilmiyorum Arapçada hayır demekmiş. O kadar korktum ki gözlerimi açtığımda korkuda ağzımın yamulduğunu tüm köyün başımda olduğunu gördüm. Metin yanıma geldi bana doğru söyle bugün tarlada ne gördün hatırlamak bile istemiyorum korkuyorum geçiştirdim bir şey görmedim boş ver falan dedim. bende gördüm anlat ne gördün dedi kafaya mı alıyor bilmiyorum ama, rahat bırak beni deyip yatağıma gittim uyudum.. Sabah olmuş kalktım dışarı çıktım çeşmede su akıntısı ohh yüzümü yıkayayım dedim elimi suyun akışına bırakıyorum elim ıslanmıyor anlatılamaz kadar korkunç ve garipti kafamı kaldırmamla o şeyi görmem bir oldu çığlık attım uyandım meğer rüyaymış. Dışarı çıktım reenkarnasyon gibi rüyanın aynısı sabah olmuş aynı suyun akıntısı ve suya doğru gidiyorum elimi suya attım merakla ellerim ıslandı güldüm kendi kendime rüyayı unutup yüzümü yıkadım su içtim başımı bir kaldırdım ki ah o gün o anı keşke yaşamasaydım. Aynı rüyadaki adam elleri arkaya doğru uzanmış siyah tenli gözlerine bakmak istemedim sanki dudağı patlamış. Bağırdım ama sesim çıkmıyor bedenime bir kere vurduğunu gördüm yere düştüğümde ayaklarının sanki ağaç kökü gibi olduklarını gördüm. Ben en son gözümü açtığımda Van’da hastanedeyim ortopedi doktoru yanıma geldi alınan yara izlerinde sana vuran at çok kuvvetliymiş şansın var dedi doktor ne atı dedim. Sabah görenler olmuş sana bir atın vurduğunu ama ben gördüklerimden emindim at değildi ve halen vurduğu yerde 3 yıldır iz var isteyen olursa fotoğrafını bile gönderebilirim ve 3 yıldır köye gitmiyorum. O olaydan kısa süre sonra deprem oldu. Pazar günü saat 2 suları müthiş bir sarsıntı camdan baktığımda tüm binalar sanki oyun oynuyormuş gibi sallanıyordu deprem durdu, bizler kaçmaya başladık en son tüm kardeşlerimden emin olmak için odalara bakıyordum. Girdiğim en son odada yine onu gördüm ama sadece gözlerimi açıp kapayana kadar sonra kayboldu. Daha sonra Diyarbakır’daki dayımlara gittik ailecek oradan dayımın yardımıyla çok dindar bir hocaya gittim yalnız başıma olayları anlattım.
    Sana neden böyle bir şey yaptıklarını bilemem ama at konusuna gelince fiziksel dokunuşları olduğu zaman insan gözüyle bile herkes tarafından görülebilirler ve insanlar o garip şeyin sana vurması at vuruyor gibi görmeleri sağlanmış. Senin gördüğünü ise Allah kimseye göstermesin dedi kur-an (a.ş.) dan bir ayet yazıp muska yaptı o günden bugüne hiç görmedim.
    Ayrıca isteyenlere vurduğu yerin fotoğrafını gösterebilirim. 3 yıldır geçmeyen izin fotoğrafını aslında hatırlamamak için çok uğraştım paylaşmam bile bana o anları hatırlattı.
    Ama anlatmamın sebebi hayat bu her an insanın başına her şey gelebilir. Bizi koruyan tek olan Allah’ı (c.c.) unutmamamızı hatırlamak için. Şuan kur-an (a.ş) okuyup tüm namazlarımı kılıyorum ve içimde bir his eğer dinden ayrı kalırsam bana o kötülüklerin tekrar geleceğini söylüyor.

    1. ya abi bana faceden atsana ya fotoyu cok merak ettm adımı yaz tek königsrasse benim zaten at lutfen beklıyorumm

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kapalı